יום רביעי, 10 ביוני 2015

בר קפה לאירועים לתפריט פרווה (בר קפה ללא חלב)

אירועים המגישים תפריטים בשריים ניתן לשלב גם כן עם הגשת משקאות חמים והפעלת בר קפה לאירועים. תפריט קפה פרווה יהיה טעים ועשיר בדיוק כמו התפריט החלבי, האורחים כלל לא יבחינו בהבדל בין התפריט החלבי לבין תפריט הפרווה. קפה נהדר אפשר להכין גם ללא שימוש בחלב ושאר מוצרים חלביים, תופתעו לגלות עד כמה הטעמים מגוונים וטובים גם ללא חלב.

תחליפים לחלב לקפה

כיום, בכל בר קפה לאירועים כבר אפשר יהיה לפגוש חלב סויה או חלב שקדים, אלו הם תחליפים בריאים המשמשים רבים במשך חיי היומיום. הטעמים מאוד דומים לאלו של החלב הרגיל וישנם כאלו המעדיפים חלב סויה על פני חלב רגיל באופן קבוע. חלב סויה מביא עמו סגולות בריאות ויש הטוענים כי הוא טוב יותר לבריאות בהשוואה לחלב רגיל. אם טרם טעמתם את חלב הסויה כדאי לכם לעשות זאת, חלב סויה ניתן לשלב עם משקאות אספרסו ושאר משקאות בתפריט בר הקפה.

תוספות לשדרוג הקפה

טעמים של קפה משתלבים נהדר עם ליקרים בטעמים שונים, אבקות בטעם וניל, שוקולדים וגם קינמון. אם תרצו לשדרג את הטעמים עוד יותר נוכל להציע גם קצפת המתבססת על שמנת צמחית. הקפה יהיה טעים הרבה יותר כאשר נפזר מעט אבקת קינמון או נוסיף מעט אבקת שוקו. תוספת אהובה במיוחד תהיה שילוב של קוביות שוקולד או חטיף שוקולד בתוך כוס הקפה. לילדים נוכל לשלב בתוך הקפה גם מרשמלו.

באיזה קפה כדאי להשתמש?

בר קפה לאירועים נבחן באיכות הקפה המוגש לאורחים, כאשר נעשה שימוש בקפה משובח הטעמים יהיה טובים יותר בהתאם. ההמלצה שלנו היא אספרסו משובח מתוצרת ישראלית או תוצרת חוץ, הבסיס לטעמים הטובים הוא קפה איכותי. 

משהו לצד הקפה


כוס הקפה תהיה בודדה ללא מאפה טרי וחם אותו נגיש לאורחים לצד כוסות הקפה. בר קפה לאירועים מגיש גם מאפים במתכונת של אפייה חלבית או אפייה פרווה. לצד הקפה נוכל להגיש קרואסונים, עוגות קינמון, עוגות שוקולד עשירות, עוגות חמאה, עוגיות מלוחות וגם חטיפי שוקולד. בר קפה מתאים נרכיב בעבור כל אירוע, צרו קשר ונסייע גם לכם לבחור בר קפה מתאים לאירוע שלכם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה